The time of my life

heeeey ! glada hälsningar från alla  i skogen.
jaa jag är ju ute i skogen nu, hann inte skiva i går eftersom jag bara va hemma 1 timme och dusha åt och packade och sedan drog jag i gen. och när vi tänkte ta fram datorn, när vi kom hit, så började ju alla dricka öl och då drogs man med.
hit resan var i alla fall toppen. jag linda adam i baksätet och jocke och vicke där fram. massa goa låtar som tex funkytown och my sharona dunkade och bilen var full proppad. jag och linda stekte i brillor!

stugan är i alla fall jätte fin :) ett stort rum där vi alla sover på madrasser, ett kök, en hall och en stor veranda där vi satt mycet i går. även en grillplats där jag och emma gjorde upp världens bästa brasa, goo girl !

gårdagen var även väldigt fin :) . vi drack, spelade spel, sjöng så vi alla tappade rösten, dansade ute på gården som vildar och så vidare ! rebecca ringde hit några malå bor som kom och partade med.

här kommer lite bilder då =D=D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0