Im not just looking for fun

Heeeey grabbar och flickor !

Positivt med denna dag
Coop korv med tjejerna + mjukis
Gjorde två goda gärningar, höll upp dörren åt en gammal tant med rullator. räddade linda från att bli påkörd (självklart kastade jag mig överhenne och blev själv överkörd över ryggen, men you know me a tuff girl)
Nk provet är uppflyttat, yeees då kan jag leva i helgen
Anna fick mig sjukt taggad för helgen, HAHA höll på skratta i hjäl mig ;)
Ska till emma nu i kväll, saknar tjejen ju (:

Negativt med denna dag
Har fått fitt rest skatt på 1 tusen fyra hundra ? hur sjukt är inte de...
Matte provet gick skit
Linda har typ rivigt sönder mina hörluras sladd grej likamed no music....
Har inget att ha på mig i helgen + inga pengar att köpa nått.
2 april.. för två år sen. dock positivt hur dagen ser ut i dag.

Annars så saknar jag inte blond håret.
Ni är king !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0