I look after you

mår bättre nu och är mer tagg på livet haha !
Nämen gårdagen var kul.
började hos thea med förfest och sedan bar det av till fots till lokalen. gick förbid kusinernas hus men linda stoppade mig från att gå in, var nog lika bra ;D . Sen kom vi till stället där det luktade bränt popcorn för födelsebarnet hade nämligen klantat sig lite ;) vart i alla fall mycket dans, billjardspelande prat och mycket mer =D rosanna fick en tshirt som var aprikos/rosa som vi tänkte hon skulle passa jätte bra i , och två flätade armband :) Sen hade några tjejer gjort en fin tårta till hon och anna också ! sen partade vi till typ 1 halv 2 då anton kom och hämtade jag och linda och körde oss hem. Aja nu kommer det bilder. fina och mindre fina... som vanligt !


För fest- Sofia, Eve elin nina anna jag och framför thea och madde (: !


Paket öppning och snygg födelsebarnet !

Tårta till rosanna och anna !

Jag sofia och anna :)

gumman!

Dans med fröken selin ;D haha

Funny bunny ;D

Och där med ! =D

Rosanna och madde !

jag elin rosanna och madde =D

Jag rosanna madde elin och thea =D

Elin och thea !

Jag och sötmadde (:

haha i försök att visa ninas tatoo!

Elias och albin (:

Och till sist, världens bästa linda (:!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0