Yesterday

gårdagen slutade då med edda, jag och emma hoppade från högsta som vi skröt med hela kvällen ;) Sen dushade vi och for och hämtade upp josse som haft träning i tältet ! då for vi till hemmakväll och hyrde två filmer , köpte ben and jerrys Halft baked som är både med kakdeg och brownies fy tusan så goood och drooog hem.
väl hemma startade vi grillen och åt kött och pommes, vitlöksbröd och en jätte god sallad med feta ost =D lite mätta vi vart alltså.. sen drog vi ut på en prommis runt kvarteren här breve . Sen kom adam och jocke hit och vi satt och prata ett tag. sen ringde burre och sa att dom skulle dra till gympan nu så då får vi med. när vi kom dit vare lite folk där ! Vi spelade 21 med basket och jag kom tvåa ;D yees josse vart ägd ! vann tom med ett kärring kast, se på den !
Sen spöade jag emma och josse killarna på basket med ;) hehehe.
Sen drog vi vidare till burre där vi såg filmerna som var sådär båda två :S eller rättare sagt skit dåliga båda två.. Aja !
hemgången vart där vid 2 och då la jag mig och somna på pricken !

Dock så var jag en stor jäkla klant i går. inte bara det att tre gånger när vi s kulle gå till emmas bil så gick jag till fel ? tre hela gånger, först edda sen hemmakväll och till sist gympan.. gud endå. men även det att jag glömde väskan på gympan och hos burre så emma var tvungen att köra några extra gånger :S haha ojojo..


Mästergrillarn!

Josse med goo maten

Haha coola brudar !

Hopp ;D

Om man ska posa i byske, äre en traktor man ska göra det mot ;) hahahaa.

Fix i hår :S haha

Ben and J sis !

(L) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0