you gotta get out, you cant stand to see me shakin

får väl börja med att säga grattis till fröken pillay =D även om vi firade dig förra helgen !
Och grattis i morgon till kevan, på lördag kör vi hårt för dig =D.
Annars äre lov =D grattis till mig och alla andra för den delen !
I kväll blire fira det med emsan och lindan och burre the man fräck och frän =D annars firade jag också det med att köpa två dragkedjor i dag som jag ska sy fast på ett linne ! och en glass på coop.

ANNARS Världens tråkigaste nyhet...
granliden stugan hade blivigt dubbel bokad så blir typ inget :S
eller dom skulle ringa och kolla en annan stuga så vi håller tummarna.
Vad fan sak jag annars göra med mitt lov ? ... ÅHGAHhhhgg :(

Annars något som piggar upp är i alla fall
Ballar av stål. hehehhehe !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0