Happy B-day soon!

Då vare dags att fira denna brud
Rosanna pillay Snart 18 år !!


Rosanna är en väldigt snäll person som älskar att ge folk kommplimanger och stötta.
tex dessa konversationer:
- Amanda om du får barn med en  mörkhyad kille KANSKE barnet får vanlig vit hudfärg.

eller när jag skulle kasta ett papper i papperskorgen och säger till rosanna

- vad får jag om jag sätter den här ?

rosanna svarar : Diabetes.

Ja kunde ju ta upp det nyaste gränslar skämtet också men tror jag sparar det for later.


Hahha Nej men seriöst . Grattis på dig Snygging!
Hoppas du  blir glad för pressenten och nu ska vi göra allt för att få ditt kalas så roligt som möjligt =D
I kväll kör vi, på vi brudars sätt ;D !
wooohoo tagga !



  


Kommentarer
Postat av: mr.x

verkar ju vara en kanonbrud det där, numret, tack, snarast möjligt ;)

2009-04-04 @ 16:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0