Reason to celebrate

Bildbomb från i helgen =D


emma gumman första kvällen ! Som ni ser väldigt snyggklädd, sjukt skönt att festa i mjukiskläder (:


haha jaaa.... var inte planen att ligga och sova under stjärnorna ? ;)

jag och emmas fina mästervärk ! viktor lurar i bakgrunden ;D


Dagtvå börjades med att pussas lite på emsan !

Partyt började och frida smuttade lite gott på min drink !

Det dracks ute med massor av musik medan killarna såg hockey :)

Då passade dom på att.... hahaha ;)

Jag frida och rebecca sjöng Im yours och såg upp i himlen och läntade efter sommar (A)

Å linda körde lite kvälls gympa! alltid sverige flaggan i handen också!

Det är då sant att tjejer kan göra två saker samtidigt... HAHAHA!

vi spelade kubb, såklart vann tjejerna ;) hahah.


watching u ;)




När kvällen började lida mot sitt slut så skratta pocke så mycket så han grät ! HAHA.

Dagen efte jaaa... då stod viktor och kollade på när jag och linda skruvade i bilen (A)
till slut blev det då

inga glada miner här inte !



men annars säger jag att helgen ägde =D !

Kommentarer
Postat av: Emma

finns bara en sak att säga, underbart!!! :*

2009-04-28 @ 22:42:57
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0