This is life

Sådär då. nu har jag inga pengar kvar :S
eller joo 500 kr typ. ändå ganska bra att ha kvar sommarjobbs pengar till nu, right ? :)
Luleå var king, shoppade tok mycket och pengarna bara flög i väg.
teresa delade en klänning med mig och ett nattlinne själv, och elina som följde med köpte.. ingenting ;) HAHA
nämen dom hade typ inga pengar men men.
Sen drog vi förbid dollarstore och köpte kammar, armband, godis och sånt billigt =D
sov hela vägen hem och när jag kom hem. tills emma ringde och frågade vad vi skulle hitta på i kväll !
blir nämligen byskebyn och grilla och sen chilla hos mig eller linda. blir frida emma linda åsså lite hometownboys !

Här kommer shopping !

Jeansväst Monki 350 kr
Bh Bikbok 99 kr
Klänning Monki 250 kr tro ja
väska med nitar Gina 150 kr

Skor Monki 400 kr
grå myströjja Monki 250 kr ?
Armband bik bok 50 kr
Armband med nitar dollarstore 30 kr
Svart vanlig tröjja Indiska 69 kr


Och klänningen från H&M 250 kr. köpte även lite små grejjer som bh, sockar hårstpary osv :)

Nu ska jag göra mig i ordning och sen cykla upp och möta linda. linda som varit borta sen i söndags.
LINDA LINDA LINDA :D SAKNADE LINDA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0