Sunshine




SÅDÄR, precis sådär taggad är jag på att det är helg.
Detta veckan har tagit all engergi ur mig och tänker verkligen få tillbaka den underhelgen.
men det ska jag nog lyckas med hjälp av mina goda vänner !
ett annat plus är att det är gräs framme på min baksida, solen lyser och vi ska snart grilla =D
I dag vare skola. sjuka skämt med mina klasskamrater om att karatesparka en häst och skära in texten håkan hellström på evelinas häst mage? varför framstår vi som djurplågare? jag älskar djur. så snälla låt många igelkottar överleva i kväll (A) :]
efter lunch kom emma och hämtade jag och linda vi drog in till stan träffade mamma köpte paket åt lillasyster som fyller 15 på lördag köpte armbandsfix till mig och en vattenflaska sen for jag och emma med bilen hämtade upp hanna och jocke drog till solbakcen handlade sen skjusade emma hem oss !
Kvällen blir fest hos mig, men jag ska inte dricka ? känns lite konstigt. men man får väll stå upp för laget.
Känns nämligen som det vart lite för mycket på senaste, nästa helg är det fest , har lovat mina päron plus har inga pengar. har typ alla odds i mot mig. men inga odds i mot roligt i alla fall =D
Kommer hit lite folk sen, blir musik grill och lite lekar och så ! kommer nog vara kul :)
få se sedan vilka som sover hos mig, men hittils ser det ut som 5 pers :O aja.. det får gå som det går !
Ha en bra valborgs allihopa ! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0