Road mix is the soundtrack of my life

godmorgon allihopa =D
gårdagen var det nämligen så att frida hade tagit körkortet =D=D grattis baby !
då skulle vi fara och överaska marcus men eftersom jag (klantklantklant) hade skrivit ute och glider på msn så förstod han innan vi kom :S där åt vi tårta och sen drog vi vidare till byske, hämtade upp josse, drängsmark hämtade upp emma och drog till jocke där det var lite boys. såg film sen körde frida hem mig :)

Nu måste jag skynda mig för vi ska ju snart till umeå ,
blir ju nämligen LASERDOME i dag =D=D=D
Jag frida emma josse marcus jocke adam matte li jocke Kanske robert och thai ska nämligen fara !
gud så kul det kommer bli =D ska spela två gånger 20 min och sedan fara och äta !
fest på kvällen ? i hope so :D
Aja ha en super dag, ska jag ha när jag åker i fridas bil med roadmix skivan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0