Relax, take it easy !

tjollahopsan hejsan!
Skön dag alltså. började med gympa, spsk2 tjejerna drog än gång till ut klorna och kämpade som svin, denna gång ambasaden typ var grymt kul och vårt lag vann =D sen vare nk där våran lärare spenderade hela lektionen med upprop ? seriöst.. börjar bli grymt less alltså. vad hände sen då ? Jo vi sluta. Jag linda och rosanna drog ner till dallas och käkade lite mat =D sen lämndade jag in min älskade telefon.... det ända positiva är väl att det kostar nog inget att laga, tur för fröken selin alltså ! det negativa att jag nu har världens sämsta musik vilket innebär ingen fucking musik. tur att jag får låna teresas mp3 . Sen drog vi till byske skolan för linda skulle intervjua annmarie men hon var inte där så då drog jag och lohan hem till henne :) drog på mysteriet på greveholm och vad händer efter en liten stund ? jo jag somnar.
Nu har jag käkat och ska snart börja med engelskan.... som jag måste göra klart i kväll. men endå skönt =D no more work after that =D=D

Glada miner från mig =D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var jätte fin på den där bilden!! =)

2009-04-06 @ 18:36:43
URL: http://sandravestman.blogg.se/
Postat av: lea

Snygging ;) Nej precis, då kan det gå helt tokigt!

Ja asså det blir det nog, själv då ;) ?

2009-04-06 @ 20:29:46
URL: http://leawallin.blogg.se.blogg.se/
Postat av: e

hej snyggfan, ska vi ? ;).....

2009-04-06 @ 22:07:38
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0