Love is not a game, then why is there so many players ?



Så här ledsen är jag efter några timmars filosofi !
längtar tills det är över.
I dag har det varit engelska nationella som gick sådär, ganska lätt ämne typ skriva om kvinno förtryck ? finns ju tusen. lite synd om pöjkarna dock, är nog lite svårare för dom !.  sedan vart det stan ett tag.
köpte en bas svart tröjja! sen gjorde jag ett eget armband hemma med.

Annars sitter jag och kollar valborgs, händer gott folk ? =)
emma ringde i dag och skrek i luren " AMANDA vill du följa till sundsvall"
är grymt taggad och är fortfarande lika ledsen som på bilden när jag kommer på att jag är 17 och att mina föräldrar säger nej och att min ekonomi är lika med noll. någon som vill köpa min moppe ? 9000 ?! gott folk ?!

Dock skrek mamma på mig i går från tvn. AMANDA titta titta.
jag kollar utråkat bak. Dom säger på nyheterna att det är inne att vara nykter ! (SUPERGLAD MIN)
Okeej mamma ... fattar vinken ! hajjar du ?

Nu måste jag väl fortsätta och lyssna på honorary title och håkan (L).
Pussheeej sirs&girls

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0