Love is more complicated than that

Hejsan allihopa =D
direkt efter skolan gick jag josse och linda och handlade mat. gick till mammas jobb och åt med teresa och elina :) sen gav vi oss av till 360, betalade 110 kr som brände lite i handen och gick sedan och bytte om. nåde fräsht det var i omklädningsrummet alltså. och gymmet och allt ! sen vare dags för afro power dance och gissa om det var kul ? OJA =D dock väldigt svårt vissa steg och allt men jätte kul och jätte duktig instruktör =D

Efter det drog vi hem. handlade lite och sen satte jag mig för att skriva engelskan. nu har jag nästan skrivit klart men det är skit dåligt. ajaa orkar inte bry mig för en sekund just nu.
Skönt i alla fall med sovmorgon i morrn =D sen se på progekt arbete och sen lite geo och sy slöjd =D najs dag.
Sen på kvällen händer det grejjer med ;) men det får ni höra om i morrn =D !
(Josse hoppas du rååå pluggar min blogg nu)

Annars säger jag godnatt söta vänner !
Här har ni en super bra låt.
Augustana - where love went wrong..
 

Kommentarer
Postat av: e

vettefan alltså :( vi får fan styra något sista lovhelgen! <3

2009-04-07 @ 23:01:30
URL: http://emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0