Lets waste some time

Godmorgon.
känning i natt kl 3 , bara upp och fika. snoozade till kvar över och nu är jag typ klar :O hur snabb var jag denna morgon ? det bästa av allt är att jag får skjus till bussen =D wiiie.
I dag blire skola, till tre typ.
sen blire stan, köpa en sallad och gå till mammas jobb och äta ! Sen blire afro power dance på 360 =D haha undra hur det kommer gå, men vad jag hört ska det vara jätte kul så hoppas på de ! linda ska med i alla fall och för hoppningsvis josse med =D.
mamma ska och hjälpa emma med att kolla husvisningar så åker nog med henne hem med :)

Så ha en bra dag , skriver kanske när jag kommer hem, om jag inte är helt död såklart (A) ;)
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0