Im walking on sunshine, kind of !

Jag har cyklat, i skinnjacka och inte frysit ett dugg, i solbriller och med håkan i öronen. ja vad kan man säga livet leker. Jag har träffat efterlängtade tjejer i dag, jag har dampat som tusan, slagits med linda och taggat inför helgen. ja vad kan man säga livet leker.
Jag har fått mvg på idrottsprover och ägt ut anna madde eve och linda i king på bedminton, jag har skrapat upp mina knän för att jag snörde mig på gympa golvet. ja vad kan man säga livet leker.
innan jag vet ordet av det kommer det vara sommar och vi har ätit upp all mjukglass som finns på coop.
men nu ska jag ta vara på att jag är så positiv, gör det ni med . för det händer inte ofta !

Nu ska jag hoppa in i den oändliga vandringen på Nk:n och filosofin. frågan är om jag kommer ur levande!



Sommar i stugan med världens bästa cia och milla!

Kommentarer
Postat av: Emma

Gemej lite sommar NUUU!!

2009-04-20 @ 20:40:56
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: hannah

kan man vara annat än positiv nu när det snart är sommar?!;D

2009-04-20 @ 21:48:10
URL: http://hannfyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0