Im sick of this, soon Ill walk away. can I ?



Dagens humör : när jag är solen och har på mig glajjorna är livet underbart.
Dagens tagg: HELGEN, sjukt !
Dagens braiga: Jag och anna är king från att smita från geon. plus skolmaten :O
Dagens roliga: prat med johan och burre i bussen, haha blir taggad på körskola.
Dagens sug: att jag blir så arg...  plus fortfarande mobilen
Dagens måste: Plugga Nk :( Och tagga folk för helg. plus sola med lundgren i kväll, yeees :)
Dagens måste ha: Pengar, vart har alla cash tagit vägen ? :S stugabensinmat lalalla. Måste även ha kärlek, känner mig helt tom när linda har sparkat på mig hela dagen.
Dagens vill ha: en mocka jacka och indian halsband
Dagens låt: Lady gaga- viva la vida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0