I need you to need me

Att göra :
Packa för i morgon, dresscode för helgen mjukiskläder och pymen.
Hämta datorn hos elina, ska få låna för plugg i helgen.
handlat mat för i helgen (: nudlar blire leva på ?
Lägga över massa skön party musik .. för i helgen =D
ladda kameran för .. i helgen =D

TAGGA inför.. HELGEN =D
bara en dag kvar. en tung dag med att ta sista livmoderhalscanser sprutan och nk prov. men vet ni vad.
sen äre take a fast car and drive . freedom =D

Som det ser ut nu blire
girls: Jag Linda emma josse frida och reb.
Boys: Viktor jocke adam marcus, sebbe anton ?
två bilar, kanske en tredje. en stuga, ett sovrum. en grillplats, en tv, dricka och mat !

Saknas bara två saker i mitt liv nu.
Kunskap om nk och min baby girl. Jag saknar dig !


Nytt: Min baby girl ringde nyss =D Hon kände nog på sig att jag saknade henne.
hinner typ träffa henne 10 min i morgon innan vi far... ska hon få världens största kram !
Annars frågade jag om hon hade kul på mormors jobb (dagis, hon praouar) hon säger glatt ja !
jag säger - Säg ordet ekorre i fall det igentligen suger man att du inte kan säga annat för mormor är breve. Hon skrattar bara åt mig, Jag menar man kan ju aldrig veta säkert, eller hur?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0