I dont want to see you. stay away from me!

Hello sunshine !
Ja solen lyser, glajjorna på och bara steka.
trasiga jeans, skor från monki och nytröjja har man kunnat gått runt i, så otroligt skönt :)
även haft mitt made by me armband. flätat mocka i  grönt beige och blå och två små belocker. ett där det står love på och en liten ängel :) ungefär 50 spän. värt !
har haft lite skola och sen vare och se tankens trädgård "galan" som var riktigt bra.
sjukt bra dikter, en extra applåd till jenny larsson från min klass som hade en jätte bra dikt !
Sen vare bra danser, sånger och teater saker !
Efter det gick jag emme och anna in till stan. träffade frida och lillasyster som bjöd mig på lite pommes.
sen gick jag emme teresa och elina och shoppade lite åt teresa. jag hittade massa grejjer jag ville ha och hon köpte det ;) råå värt !
sen buss och mopped och nu blire snart käk.
kvällen består av filosofi, sista kvällen och nu äre bara gasa... kommer väl sitta till 12 i natt men fy vad skönt det ska kännas när det är över.. då äre ju bara läsa svenska bok, engelska bok, geo prov och typ snart matte nationella ? haha inte är livet tufft inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0