Don't do this

GAAAHHHH är så sjukt arg.
fuck u the phone house. nu säger dom att jag kommer måsta betala ? PLUS att dom inte ens fixat det. utan hett in den på lagning, inte lagat den och skickat tillbaka den. fattade noll av vad snubben snackade om, och sen kunde han inte ens ringa och kolla upp grejjer ? utan det hade han inte tid med. seriöst skulle kunna .... ÅH !
så nu blire hanskas med skit skit skit telefonen ett bra tag till, TOPPEN?!

Annars skola i dag, gick små trögt men direkt vi kom ut i solen och skulle dra in till stan blev vi alla på ett riktigt bra humör =D vi gick på lite affärer och sen köpte vi oss en mjukglass som vi satte oss och åt i solen, love it :)

Annars kan jag säga att jag år råå tagg på helg. säger med några små ord: stuga, grilla, sol, chilla, supa, sova ,
äta och umgås med härliga personer. men kom i håg ni härliga personer att höra av er till frida innan i morrn om ni ska med nu.

Annars kan någon ge mig detta halsband och armband ? har spanat in det några dagar nu och vill ha så mycket...


Aja nu ska jag äta sen plugga ruset av mig , trallallala !
Pusspuss


Orden kunde inte sitta bättre!
and I know all about those things we cannot speak
and just so you know well they don't bother me
so you don't have to be worried
just nod your head if the plans have changed
shake it, love, if they stayed the same
smile at me and I will stay
start to cry and I'll go away
just please don't keep me waiting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0