Dissapointed all the time

Dagens smarta citat
Männens största utmaning är att försöka förstå och stötta en kvinna när hon talar om sina känslor. Kvinnans största utmaning är att tolka och stötta mannen när han inte talar.
Med det kan jag ju berätta att jag haft prov i pedagogisk i dag om manligt och kvinnligt. jag tyckere gick bra men man vet ju aldrig ! får vänta och se.
Just nu fick i alla fall pappa på datorn efter typ en timme, vilken kille ! tack sir.
Och för er som inte varit ute i dag, det regnar. inte kul alls men förhoppningsvis tar det bort massa snö!
Annars så har jag nationella i morrn och inlämning folosofi onsdag, sen är jag friiii !! trodde jag ja, tills jag kom på att är geo nästa vecka och matte nationella ? gaah.

Vad har jag annars att säga. Jo att en bild bomb från helgen kommer senare ! har inte så mycket tid elelr ork just nu.
nu plugg och spotify, tack mamma !

Säg inte att jag är den ända eller att jag är din
Du spelar ett spel, och jag vill inte vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0