But Im burning inside

godmorgon =D
efter att ha kämpat att få in lite batteri i min telefon (eftersom den är glapp och måste lämnas in) är jag helt slut. men nu är den typ laddad så förhoppningsvis klarar jag mig i kväll!
Filmen i går var bra =D linda tyckte att den var helt okej. men jag som läst boken tycker den var bättre. den var rolig och fin och det gjorde ju absolut ingenting att hennes boyfriend was pretty fly. ingen edward cullen precis men han hade sin charm ;D


Sen kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem. linda somnade där bak medan jag och pappa satt och sjöng håkan hellström- vänmed en bil , elle jaa jag i alla fall.. men pappa kunde genomlysna hela låten. points to you my beloved father!. Nu i dag ska jag bara chilla och göra mig i ordning.  har inte det blekaste vad jag ska ha i kväll :S men det KANSKE löser sig. nu ska jag locka håret, som kommer ta typ 3 timmar.. tur att jag har världens bästa musik på min telefon då.

Annars världens bästa tips =D ni vet den här super goooda popcorn kryddan på bion ? själv tar jag alltid butter, och står och her på i typ tusen år, skakar på popcorna för att det ska fara på alla och jaa slösar upp en hel burk på bion typ (men smör är ju trots allt smör) nu finns det att köpa eget =D jag och linda köpte popcorn av marre91 i går, och då såg jag dom. 15 kr för en liten egen krydda =D självklart köpte jag en och tog ju såklart butter smak. dock så kommer man typ använda en hel på en pop påse men wtf ;D kolla så söt...


Kommentarer
Postat av: Emmaa

Så jäkla king med popcorn kryddan!:D haha mumsigt!

2009-04-06 @ 11:08:12
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0