Waiting On The World

Heeej =)
Har gått skola två dagar nu :)
båda "långdagarna" bortgjorda nu !
I går gick jag Linda emma och emma och käkade på tatung ! jätte gott men dom har ju så god sallad så jag åt mig ju mätt på den typ (A) . Jag och linda gick även på resebyron och kollade om resa till canarie öarna men det skulle bli typ 8000 och då äre inte all inclusiv så det var dyrt :S så vi får se hur det blir !

I dag efter skolan gick jag på stan med Lohan och emme !
Köpte denna kjol från åhlens för 250 kr. den är oliv grön !

Snart ska jag fara och städa och sen handla !
Efter det ska jag till linda där jag ska få nybakta blåbärs bullar (MUMMS) OCh vi ska se ONE TREE HILL OCH GOSSIP :D:D:D:D:D:D
NU får man se vem lucas väljer !! åh har längtat super mycket :D
Aja
Three days grace - Wake up
Bye !


Om du ska vara min vän
Va det fullt ut
annars kan vi skita i det

Kommentarer
Postat av: EmmaaL

Superfin kjol :D

och tack för en väldigt trevlig lunch ;*

2008-09-02 @ 17:23:16
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0