My emotions in music!

har just käkat. Palt ! Måste pinsamt erkänna att det är typ min favorit mat (A) . har stora planer på öppna amandas palt hus i skellhell innom en kort frammtid ! med stekt palt och kokt palt och hela faderuttan !
Nämennu .
Skola i dag - suck suck. orkar inte mer av skola. bara massor av ångest över massa plugg ! och som rosanna sa i dag - ger ju inget att lämna skolan . typ inte för man pluggar där, i bussen och hemma bara för att få någolunda på alla skit saker som jag aldrig kommer ha användning för . nu lät jag lite för sur men såäre !

Ajaaa , en rolig och nervös sak kommer ju i alla fall hända i morrn :D
Ska ju bli mejkad av mace up store, fixad av frisörer på Jb och fotad av itmedia.
Okej dom första två sakerna är ju bara kul men för den sista är jag sjukt nervös ! Men men , har ju sett alla säsonger av topmodell. HAHAH nämen skämt å sido. kommer nog få hjälp av emmorna som tur var :).
Kommer bli kul att få bilderna sen, då kanske ni kan få en liten titt !

Haha en rolig sak i dag var på svenskan när jag och linda satt och tråka för vi inte orkade jobba (A). Och jag började ställa frågor till linda om mig själv medan hon typ drog hela mitt släkt träd osv, super imponerande !
Då kom vi i alla fall in på kalkoner i gen, lindas föredetta husdjur . och eftersom det är så kul så tillängnar jag denna till dig min älskade selin ! Den riktiga linda selin ;)



Till sist
Håkan Hellstrom - Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig
Håkan Hellström - Nu Kan Du Få Mig Så Lätt
Håkan Hellström - Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Minakänslorimuisk!


Kommentarer
Postat av: Emma

Kärlek till Håkan <3

2008-09-30 @ 18:44:23
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/
Postat av: Emma

ah okeej, nä för mig äre idag :S

2008-09-30 @ 18:46:12
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/
Postat av: Moa

De kommer gå bara bra, och du kommer vara snygg som satan! De vet du ;)

2008-10-01 @ 11:37:41
URL: http://mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0