stick stuck stuck

Hallå allihopa :)
Jaa , haha det senaste inlägget var ju lite roligt (A).
Nämen ska berätta om i går.
Jag och Linda slutade typ halv 2 sen for vi till stan där  frida väntade på ica. där köpte vi mat och lite dricka och sånt och sedan bar det av till frida där vi gjorde oss i ordning !
Sen kom Josse, Rebeca, Amanda, Elin , Malin, Marcus och Amanda :) Då åt vi kebab och korv med pommes !
Resten av kvällen var kul kul :) och senare på kvällen vart det max med minimål och sedan gratis taxi !
Så jag hade väldigt trevligt, så tack tjejor :* !

I dag kom mamma pappa teresa och hämtade mig hos frida ochs edan for vi till staaaan.
vi käkade kyckling sallad på waynes som var super gott :) vi träffade även hanna marklund på stan !! haha eller mamma är kompis med hennes syster carro så vi träffade dom båda :).
Sen köpte jag även den efterlängtade spets tröjjan jag trådat efter ! och en till tröjja på rea. fick lite grejjer av mamma och pappa också och här kommer dom !
 
Spets tröja gina tricot 149 kr
Jack tröjja gina tricot
299 kr 149 kr

haha v6 från apoteket
Gliss balsam och inpackning Åhlens 20 kr styck
Puder bodyshop 189 kr
Svart Bh vit Bh Svart trosa och vit trosa Twilfit 850 kr

Nu i kväll ska jag till pontus :)
Lägger in bilder från i går alldeles strax !


thanks for StayinG with me !

Kommentarer
Postat av: hm

Jag åt också kyckling sallad på waynes...eller nej just ja! Jag åt "Kycklingsallad", akta sär skrivning.

2008-09-13 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0