Come on baby we ain't gonna live forever

Hallå alla friska :)
Själv är jag sjuk . eller jag har lock för era örat så det känns som huvet ska sprängas och jag är super förkyld !
Synd bara att vara hemma en tisdag för då missar man så mycket :( .

Linda säger:

Vad har du gjort hela dagen =) ?

AmandaLundmark säger:

Jag for med flyger till paris, shoppade lite där med elin kling sen for vi och träffade paramore och sjöng lite med dom och dom gillade min klang så det blir typ en duett med dom ! en lite cool singel sådär . sen vart jag hungrig så då åkte jag hem och åt korvstroganoff ! .. Har inte hänt så mycket alltså !

Linda säger:

Ne okej, an ordinary day alltså. Med elin kling och matchande korvstroganoff

Linda säger:

för övrigt åt jag det med

Linda säger:

-- äcjligt

Nämen ärligt talat så har jag sovit i massor , sett tv och städat lite :)
Plugga skulle jag oxo ha gjort, men det får bli i kväll före idol ;D.

Nu jobbar jag ju längre :S Skönt att slippa städa men samtidigt så vare grymt skönt att få lite extra varje månad ! pengarna kommer ju inte räcka till ett par sockar i veckan nu :( .

Förövrig så har min syster klippt lugg :) skit snyggt !
det vart fyra kommentarer på inlägget nedanför ! 2 för blond och 2 för brunt..
Kluven som gatan ! Men blir i alla fall nyansering på måndag :) berättar mer sen !

Nu ska jag forstätta me min ordinary dag !
Två saker till
The Veronicas- 4ever
The Veronicas-When it all falls apart


Kommentarer
Postat av: eme

låt det växa till en grå vildskog.. odla några djur?

2008-09-24 @ 12:20:37
Postat av: Anonym

2008-10-01 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0