Time still exist

Hallå ! =)
Tisdag. ska beskriva i 6 ord . 4 om dagen som varit och 2 om vad som händer senare.
HåkanHellströmFörsentFörEdelweiss. Skola. Stan . Buss . Städa. Linda.

Annars då ? Hm .
Jaa i går var jag med pontus vi såg film och sen såg jag i ditt ansikte. HAHAH alltså ordvitsarn : vet du nån som har diabetes eller ? vadå typ två ? Och ser du ljuset där uppe ? Jag har släkt där . Haha king :D

ja just ja ett nytt smeknamn till Lohan finns det oxo ! M F H = Mad fucking hamster. Hon har nämligen den underbara egenskapen att låta som en hamster och se ut som en arg sådan . fasinerande !

Aja nu ska jag dra !
Elisa - Dancing <Naglar sig fast...


Kommentarer
Postat av: Moa

Alltså den låten, man kan inte sluta lyssna! =)

2008-09-16 @ 20:13:46
URL: http://moaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0