Today I feel no longer

Hallå hallå :)
Sitter här och försöker ladda hem det senaste one tree hill avsnittet. jag och Linda tänkte se det efter skolan men då funka det inte :S.
Jaa i dag har det varit skola och bara tråk . inget alls och höra (A).

I går var jag barnvakt och for till ursviken direkt efter skolan, derför bloggade jag inte i går, kom väll hem någon gång vid 10. Vi åt plättar lekte lite och såg hitta nemo :) sedan var det dags för sängs och det slutade med att jag och tjejerna somnade i dubbelsängen. super mysigt !

I Kväll kommer pontus och han ska bli klippt , haha ska klippa av han örat hade jag tänkt ;) !
Sen blire väl idol tror jag :)

Lite tråkigt inlägg men mer har jag inte tid med för jag ska gå och äta nu !
Tjingelling !


Kommentarer
Postat av: Emmali

Jo precis, men vi får se om jag badar torsdag linda ska iaf inte det:P så jag kanske kör fotboll ist hehe

Jag tror det blir piteå , annats stään :D hehe

2008-09-10 @ 18:14:17
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0