This wee

Hej hej :) dålig uppdatering denna helg men jag har faktiskt inte hunnit ! full rulle :)
I fredags for jag till frostkåge till pontus och var med massa folk :)
Vi såg batman the dark night.. eller halva (A) så nu har jag sett 1an ich 2 an men bara halva ;D .
pontus kattungar var uppe när vi såg den och då vart en av dom helt mad och hoppa upp på en lampa och rev sönder den :O .
Aja ! Sen så gick jag och la mig för jag var så sjukt trött medan dom andra for ut till solvik och körde påven ! haha vart väckt halv 12 av jocke som fråga vad jag gjorde sovandes :o och sen av pontus halv 1 ! Så sen kunde jag inte sova :(
men det vart endå att stiga upp och köra hem till byske kl 9 på mogonen för att packa till Pite havsbad !
Jag Emma gånger2 Jocke gånger2 krille kevin burre viktor johan och tobbe =) !
Så vi badade , bubblade , åt och vart nästan utslängda på kuppen ;D eller när det var 20 min innan vi skulle upp så tyckte killarna det var lika bra att försöka bli utslängda ! Så kevin stod upp i vattenfallet. och alla killar åkte tåg i pite älven ;D haha själv var jag feg och stod och såg på (A).

Sen efter pite åkte vi hem. Jag och Emma lu for och åt hos mig och sedan for vi till johan där alla var förutom emma li och krille som hade farit till stan ! Sen släkte vi alla lampor i hela huset och satte oss och såg "Barn hemmet" och det var det värsta jag varit med om !! Alla var hur rädda som helst och det var världens hemskaste stämmning, men kul vare ;D tills efter filmen då jag och emma skulle gå på toa och när vi kom ut så hade killarna gömt sig och släkt alla lampor i gen. Då var jag väldigt rädd ! Så vi tog några tandborst tuber och startade krig !
Resten av kvällen vart det skratt och mörker kurrajömma :) !

Kom väll hem kring halv 2 så jag sov till halv 1 i dag . förkyld som tusan och ont i ryggen :( !
I Morgon blire konditions test.......... Hare bra !
PUSS

Kommentarer
Postat av: Moa

Hade tänkt ringa dig igår, men min mobil fuckade sig så det gick inte!

Verkar iaf som du haft en toppenhelg=D

2008-09-21 @ 16:53:58
URL: http://moaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0