Stand In The Rain

ush vilket väder, sitter här med mys filten och fryser !
I dag har det inte hänt så mycket, tråk skola, tråk lektioner och lite små shopping. antecknar du ? ;) haha .
En rolig kommunikation i bussen var dock
Jag : Då kanske viktor hälldre är intresserad i Han (en kille som vi snackat om i dag att han är bög)
Emilia . MEN HAn är ju bög :O
haha smart emme !
En annan kul sak var ju att när jag och linda gick till hennes moppe såg vi att hennes hjälm låg uppochner så den var full i vatten .

Aja snart kommer pont4 och vi ska se idol och kanske jearsy girl om jag får bestämma :) !
i går såg ju jag och Linda one tree hill.. YES YES YES Säger jag bara (nisomsettförstår) när hon kommer på flygplatsen, jag och linda ställde oss upp och skrek !!. men samtidigt så var one tree hill läskigt i går. massa hämsk heter :S
Sen gossip var oxo bra :) !

får visa min shopping sen !
För nu ska jag dra
Susie suh - Seasons change
Avslutar med den Tjing !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0