Mamma mia

I går var vi ju och såg mamma mia :)
jag Frida marcus josse och emma !
Jag tycker den var jätte bra och har lagt in ett klipp som jag tycker var jätte bra , nära för en tår där ;] !



Efter det for vi till fridas lägenhet, jättefint, och spelade monopol .
det nya med visa kort i stället för pengar ;D haha var endå coolt.
den första gatan jag köpte var såklart drottninggatan. shopping shopping shopping ;D

Aja nu ska jag och äta hos farfars sen ska jag till frostkåge och vara med fia älsklingen .. och pontus (A) HAHA !.
-Vi ses.
-inte om jag ser dig först !

Kommentarer
Postat av: Camilla

vill också se den :) ha en bradag

2008-09-07 @ 15:49:33
URL: http://millaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du tillsammas med pontus?

2008-09-07 @ 17:37:08
Postat av: Anonym

tja amme!

2008-09-07 @ 17:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0