Im Not moving

Hallå allihopa !
Sitter och lyssnar på The Script - The Man Who Can't Be Moved.
Har haft skola i dag , tre lektioner ! Sen stan och shoppat troser och en bikini !
En stor nyhet är att jag och frida lindfors förlovat oss och går nu ut med det öppet !
En grön gnistrande vigsel ring sitter på mitt finger och jag kan inte vara lyckligare !
Så nu flyttar vi till maldiverna och hon ska föda mina vackra barn . <3 :)

I kväll blire typ och vara hemma .. tack !
Sen i morgon på dan blire kanske pite havsbad med typ hela världen :) få använda den nya bikinin och allt !
Vilka ska dit föresten ? :)

Avslutar med världens snyggaste pappa .. i 23 års ålder !


Im Out !

Kommentarer
Postat av: Quinna

I'M HOOMEEE , Ligger förövrigt och sover eftersom det var typ party all night long i vår tågvagn -SUCK.GODNATT

2008-09-21 @ 10:41:58
Postat av: Anonym

Måste bara påpeka att jag har på mig en svart t shirt med fyra hyffsat musikaliska killar på.GODNATT

2008-09-21 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0