I will raise


Från och med denna vecka ska jag börja på ett nytt kapitel i mitt liv ! jag ska vara glad och se på alla possitiva saker jag har ! Jag kommer nog inte alltid kunna vara stark och många gånger kommer jag nog tvivla på mig själv men jag ska försöka och jag kommer nog få hjälp av mina underbara vänner. Du har valt nu.Du har svikigt nu. Du har visat att alla saker du sagt inte bettyde någonting. och nu ska jag radera dig och alla saker som gör mig ledsen. Jag ska titta framåt i stället för bakåt. Även om det betyder att leva utan saker så ska jag leva med nya och bättre saker. Jag ska hitta ett skydd så jag slipper bli sårad i gen. Jag kommer skydda mig själv från att falla.

Denna vecka ska det hända roliga saker :)
Ska i morgon fara till john bouer och få mitt hår klippt och färgat av några frisör kompisar. sen på onsdag få håret fixat, få bli sminkad på mace up store och sedan fotograferad :) Jätte kul !
Till nästa helg blir det också klassfest :) Efter en hård vecka av mycket plugg.

Så från och med ska jag försöka mitt bästa !
All min energi kommer gå till att försöka vara lycklig. Jag måste helt enkelt skapa min egen lycka !
Happy life - Here I come !

Kommentarer
Postat av: Anonym

GO GIRL !

2008-09-28 @ 18:42:03
Postat av: Marianabanana

Vilken rolig bild :D

2008-09-29 @ 07:06:06
URL: http://marianabanana.blogg.se/
Postat av: Moa

gullegull, då är vi två som ska börja på nytt denna vecka=D

2008-09-29 @ 18:57:59
URL: http://moaholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0