Goodbye my lover Goodbye my friend

Hej !
I går
var jag med linda och vi myste med ljus chips prat och två filmer.
kom hem och såg lost och one tree hill. Sov lite, eller det jag kunde.
gick upp såg lost ocn nu ska jag dusha . så jaa jag lever.

I kväll ska jag och Linda och frida fara och äta på dallas eller nånstans.
Sen ska vi och se patrik 1,5 på bio. har hört att den är rolig så förhoppningsvis blire massa skratt i kvälL !

En rolig sak är att den senaste veckorna har besöksantalet höjs med 20 personer varje dag :O
det är ju såklart jätte roligt :) och skulle gärna vilja veta vilka som läser min blogg.
Så skulle vara jätte jätte roligt om ni kunde skiva ert namn bara ! Cheer me up.

Så . Ha en trevlig dag !



Im Done.
I'll miss you.

Kommentarer
Postat av: Agnes

Agnes Stenlund,

följer din blogg stenhårt :)

2008-09-27 @ 23:53:15
URL: http://agneslicious.devote.se
Postat av: hannah

hej jag heter hannah hellström & jag läser din blogG=)

2008-09-28 @ 03:27:32
Postat av: Quinna

Följer din blogg varje dag varje timme varje minut varje sekund , med andra ord HELA TIDEN

2008-09-28 @ 17:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0