Dont worry I'll catch you

Hallå alltihopa :)
måndag den 8 september.
I går var det alltså bara en månad kvar tills jag fyller år. nämligen den 7 oktober :)

I dag har det varit skola , lång dag med gympa och ett två timmars hål !
Då gick jag och Linda och åt på max :) ett sånt här natco mål , super gott !
Efter skolan gick jag och Linda J på stan ett tag och då hittar jag dom här jeansen som jag sitter vid datorn med.

Stentvättade höga jeans från Bikbok 499 kr

Nu i kväll
blire simning och vatten gympa Med Emmagånger2 och Lindagånger2. men bara en unik amanda ;) HAHA !
Sen lite plugg och sen godnatt !

Och föresten till du som frågade om jag och pontus är tillsammans så är svaret nej. vi gjorde slut för c 4 månader sen och har varit bra kompisar sen dess :) thats it !

En klassiker
The Get Up Kids - I'll Catch You
Bye !


Kommentarer
Postat av: David

Hej där =)

Du verkar som en go och gla tjej, om du skulle vilja ha någon att tala med någon gång får du gärna höra av dig till mig på 0730567708.



Kram

David

2008-09-08 @ 21:13:03
Postat av: Emmali

Hehe snyggt, bada på måndag? :D

btw fest i helgen då?

2008-09-10 @ 09:05:45
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0