Disappointed

Heej heej !
Sitter här och lyssnar på Håkan och Pluggar sammhällskunskap. prov på fredag !
i går vare ju bio . Jätte rolig film patrik 1,5 . Jag tror frida skämdes lite över jag och linda som satt och skrek skratta mest hela tiden (A). Super kul varen !
Sen for jag och Linda hem till mig och slappa ! sen vare godnatt. men såklart så sov jag inte en blund.

Kul att jag har fått två som sagt att dom läser min blogg. tack för det ! men kom i gen, några till kan skriva ? :).

Aja back to "money talks" (kod språk för SPsK2)


Veta halva sidan
Tänk till lite före !
Hoppas du, du är nöjd nu ?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hörreduru, "money talks" (kod språk för SPsK2)" Jag hoppas du menar kod språk för HP3!!!

2008-09-29 @ 10:49:07
URL: http://eandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0