crazy world

Hola guapas !
Sitter här full som en get, och då menar jag full av mat !
Sen lunch har min mat intag bestått av Godis från karamelltåget, pommes från frasses, lindas blåbärs bullar och nu middag med potatisgrattäng, kykling, majs , bröd och sallad. och vet ni vad ? Jag kommer nog inte tänka på mat i en vecka.

Annars då , jaa i går var jag och simmade . en timme vart det :) sen bubbling och basting ! var där med linda s linda j och emma li :D
I dag skola då , två lektioner och en inlämningsuppgifft . Thank god its over !

haha alltså dagar som denna , då jag är trött får jag så sjukt damp.
ena stunden är jag lung som en filbunke (?) och ena stunden dampar jag så mycket så det inte ens är rolig. Så sjukt dålig humor (A).


Nu skickade linda det här om badhuset så jag ska dra nu som ni ser !

• L säger:
ska vi fara dit nu!??!?!?!?!?!??!?!?

• L säger:

jag du emma pucko?

AmandaLundmark säger:

JAHA

AmandaLundmark säger:

jaa jag är på !!

AmandaLundmark säger:

Men hur länge är det öppet ?

• L säger:

måste kliva upp på 45 min typ hahahahahah

• L säger:

AMANDA

AmandaLundmark säger:

HAHHA men fan .................

• L säger:

kom igen!

• L säger:

impuls grej

• L säger:

KOM IGEN KO

AmandaLundmark säger:

OKEJ JAG ÄR PÅ

• L säger:

SKYNDA DIG AMANDA

• L säger:

vi far NU! vi är typ klara!

• L säger:

ta moppen hejdå!

TJAO !


Kommentarer
Postat av: e

Hahah snyggt :D

2008-09-05 @ 23:53:13
URL: http://emmalindhoolm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0