You bet it won't be forgotten

Heey Heey !
Måndag .
Vi skulle ju då ha gympa lektion :)
hade lite hård träning med spsk2 och endel såg faktikst ut och ha det ganska jobbigt.
gympalärarn sa då att det var bra och planerat och jag och Linda var nöjda :)
EN SUPERSÖT TJEJ som går i min klass tänkte jag berätta om. och hon heter emilia.
Hon hade inga mat pengar (vi gick och käka på max på hålet) Så Anna och eve och mari sa att hon skulle få en 20 av dom var om hon slicka i en av boxningshanskarna. Som var fullt i svett av säkert mer än 20 pers (undra om alla tvättat händerna efter toan) Och såklart gör hon . så en aplåd och här är beviset .

Visst ser hon lagomt glad ut ?
Efter sa hon - Ni vet en saltsten som hamstrar har ? Det där smakade mer salt.
Mumms blir käka boxningshanske till frulle lunch och middag i fortsättningen ;).
Några andra roliga förslag har vi även.
Hur mycket ska man ha för att slicka toa ringen efter vaktmästarn varit där ?
Och hur mycket skulle man ha för att strula med sin egen pappa ?
tänk på den du ;).

Ja sen i dag har det inte hänt så mycket mer.
vi åt på max :) Sen engelska och skapande verksamhet (PYTON).
Sen tog vi bussen hem !

En sak som jag glömt berätta är att jag fick födelsedagspressent av linda i lördags :D
haha jag fick EN hångel bok :O . Hur kul som hälst !
Man ska skriva in Alla sina hångel , sitt första hångel topplistan på hångel osv ;)
Sen sa hon ju såklart - den här ska du använda i kväll ;)
2 personer är faktiskt inskrivna och det är Mari och en till. haha rosanna måste haft fruktansvärt kul när hon fyllde i boken i lördags tex Smak på hånglet : Jordgubbs lipsyl och gräs. Svett och tårar.
Så man fick sig ett ordentligt skratt när man tittade i den i dag :D

Haha aja enouf.
Måste plugga .
Geografi prov onsdag
Engelska prov fredag
Bye !

But there will always be the one who will say
Something bad to make them feel great

Kommentarer
Postat av: L 2

hörru jag har haft en sån bok typ 2 år nu! (men aldrig ens öppnat den) HAHA;)

2008-10-13 @ 18:05:07
Postat av: Anonym

vad fattigt det lät att jag var tvungen att slicka svett innan jag kunde få lite lunch..

2008-10-13 @ 21:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0