What happened to my friend ?

The words are all gone
The times been too long
It's not too late to say
"Sorry to a friend"
What happened to my friend?

Sitter och lyssnar på Edwin McCain- Sorry to a friend.

Tänkte bara lägga in bilder från shoppingen från i går.
Även så såg jag när jag kom hem i går att skolkatalogen kommit :D
Så det var kul att kolla i genom den. då vet man vad dom nya småbarnen går ;D haha skämt å sido.
Nämen tycker alla i våran klass vart bra :) och jag är rätt nöjd själv. man blir ju aldrig SUPER BRA men man kan ju även bli super dålig. Men jag är väl hyffsat nöjd. fortfarande lite sur att jag fick sitta dock (A).

Aja pic.


Stor stickad tröja. Jc kill 300 kr 150 kr

Långärmat pösigare fodral. Rut mfl 400 kr

Mössa wedins accent 149 kr

boots Skopunkten 400 kr 300 kr

Puss muns telefon Rut mfl 300 kr

HAHA . Avslutar en bild på snygg spsk2 Anderstorpskolan.


JUST JA !
Glömde nästan bort-
BOWLING i kväll med fin flickorna josse emma linda och frida =D=D=D=D=D=D=D=D=D=D
JAG SKA ÄGA ER ALLA. mohhaha !

Kommentarer
Postat av: Olivia

fy fan hur jag ser ut. ska typ bränna upp katalogen

2008-10-30 @ 13:00:36
URL: http://oliviak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0