Freez

pER säger:

tog det ont?

AmandaLundmark säger:

Vad ?

pER säger:

när du föll ner från himmlen


Haha vilket charmtroll ;) !

Har just varit och simmat och vattengympat med lindagånger2 och ronja !
Dagen har varit slö, med repris från bonde söker fru plugg och vegetragisk paj.
men när min sis kom hem så färgade jag hennes hår. rött vart det. lite mörkt rött sådär och super snyggt. exact den färgen jag skulle vilja ha om jag skulle färga rött.

I Morrn blire sjukhuset på diabetes koll . vill verkligen inte, blir alltid så trött av att vara där.
+ att jag ska ta första sprutan för livmoderhalscanser :S Ah aha haha :S
igentligen tar jag ju spruter flera gånger om dan men jag är fortfarande rädd .
Sen hoppas jag på att jag hinner köpa min vinterjacka i morrn så jag slipper gå runt i mammas gamla (A) Ska fortfarande döda den jäveln som snodde min ! SÅ kom fram och säg hej vettja !



Annars så har jag övningskört i kväll också.
Pappa var super rädd när det vart så mörkt ! men det gick fina fisken (most of the time) .
Pappa ska föresten också ta livmoderhalscanser sprutan, yo go girl ;).

Aja. Hey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0