We live

Hey allihopa :)
Sitter här och mår lite illa. Emma Lu skicka ett sms i moshe kl 10 och sa Amanda vi far och badar kl 12 :D .
ligger jag där med tons av huvudvärk och illamående och det fanns inte en chans i världen att jag skulle orka bada.
Så jag har spenderat denna soliga fina dag framför tv och sett lost s 4 . super spännande !

Nämen tänkte berätta lite om i går då :)
vi kom till stan 9 och träffar anna rosanna madde och emilia .
Elin ringer som var på håkan konser och jag hör hur han sjunger "kärlek är ett brev skickat tusen gånger".
jag började nästan grina på ica. haha ! gud vad jag skulle velat vara där :) !
vi köper lite dircka och chips och dra till mari.
GULL rosanna sa ju till mig på dan - Amanda du måste ha klackeskor i kväll annars kommer jag vara ett torn !
Och så klart så har jag ju då klackeskor och Inte hon :O alla andra har tygskor :S så typiskt. så när jag vakna i morshe var det fullt av blod på mina tår :S för vi gick alltså till mari som bor bortanför lassarettet !! upp för den där jävla långa backen :S men det gick det med !
Sen kom mari och elin till mari med en stor påse bio popcorn :D !
Sen började partyt. Super rolig förfest verkligen ! Ni tjejor är super :)
efter det gick vi ner på fest ett tag som var trappan ner innan vi började vandra ner mot stan !
gick inte så långt för vi for till ludde li ! där det var lite folk :)
men när klockan började närma sig 2-halv 3 började jag må lite illa så jag ringde pappa så kom han och hämtade mig:)
Sen somnade jag som en stock !
Men det var en jätte rolig kväll :D !
Emilia Mari Anna rosanna madde linda Elin :* !

Pic
Varnar dock. endel är fina och endel mindre fina.
Tur för dig emilia att jag inte hedde upp alla bilder i alla fall ;)


  
  
  
  

:* !



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0