To much fun in the way

Heeejsvejs :)
Åh vilken dag
. i fall jag la mig i en säng nu så skulle ja slockna direkt ! tuvärr så kommer jag inte kunna lägga mig förän om några timmar..

I alla fall . någon som är nyfiken på vad som hände i dag på jb ? Här kommer det :)
tog tidiga bussen och träffade två trötta emmor . så när vi kom till jb satte dom direkt i gång att tuppera och våga mitt hår. Det tog till kl kvart i 11 då vi "modeller" fick åka bil till make up store medan alla andra tog buss (A). Sen så fick jag sätta mig i smink stolen kl kvart över 11.  egentligen skulle jag bara sitta där till kvart i 12 men det blev till 1 :O tog lite längre tid än tänkt ! Hon sminkade mig med grön, rosa och lite lila ögonskugga och satte på super fina ögonfransar :) sen lite rosa rough och två fjärilar på halsen/bröstet och det vart fint :) Dom sminkade ju många andra också och alla vart verkligen jätte fina !. Sen när vi kom till jb så sprang jag emma och emma och köpte en korv till mig på shell (hade nämligen inte käkat nått sen halv 7) Som jag snörde i mig ! Sedan fixade dom lite till med håret, hedde i lite riktiga fina blommor och sedan tog dom tyget jag skulle ha på mig och lindrade det runt mig . Haha vart riktigt fint men klänningen var lite kort (A) så jag fick dra ner den hela tiden för att inte visa troserna ! . Sen barfota bar det i väg till fotostudion där fick stå i kö och vänta i typ en timme :P och eftersom vi fick vänta så länge vart klockan kvart över 3 innan det var våran tur ! och eftersom det var så många grupper kvar så fick vi snabb snabb snabb plåta ! Känns som om man skulle fått en kvart till hade varit perfekt ! Men det var i alla fall SUPER KUL . fotades med en gräsklippare och det var jaa. superkul ! tjejerna var även till stor hjälp som sa hur jag kunde ha benen och ja massa tipps ! haha en sak som dock gjorde mig jätte generad var att trean som fotade började med att kommentera "Snyggt" till "vilken primmadonna" men sa sedan "Måste bara få säga det här för jag är ju endå kille, du är så jävla snygg" . Haha !! vart som lite pinsamt med 6 personer till i rummet och jag som försökte göra mitt bästa (A). men han var jätte duktig !
Eftersom det var så lite tid så han jag bara titta tvärt på bilderna så jag vet inte riktigt hur dom vart :S men tjejerna sa att dom blev bra :)  Ska ju få bilderna sen. och emma ska även skicka massa bilder . så dom kommer nog upp !
Vill i alla fall tacka frisör brudarna för chansen och det var verkligen jätte kul och ni gjorde ett super bra jobb :) !

Sen
åkte jag buss hem med frillan och kläninngen och sminket (A) haha .
En super skön sak är att mamma och pappa åkt till london så nu bor jag med min älskade syster :)
Så vi ska sova i mammas och pappas säng hela veckan och njuta !
I dag åt vi hos farmor, i morgon ska mormor göra mat åt oss. haha vi är lite lata med det där . men vi har gjort en deal i alla fall att jag ska göra mat och hon diska ! wiiie !

Här kommer i alla fall en bild på mina ögon


Nu ska jag plugga !
Bonnie Raitt - Have a Heart
Dont you have a heart ?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0