Take me away

17 år och en dag :)
Och väldigt trött.
Skola i dag med redovisning som gick hyffsat bra !
Efter skolan gick jag på stan med Mari och shoppade.
köpte ett par skor men kommer nog inte behålla dom :S 500 kr och är inte sten säker, men vi får se !
Hittade även en mobil som jag ville ha :)
Sen gick jag och träffade Emma Li Emma Lu och Josse :*
Emma lu tog hål i örat eller som josse kallar det Lillörat ! och sedan gick vi och käkade på Dallas :)
Efter det mötte vi upp Krille, Jocke, Robert och matte och sedan gick vi på bio.
Såg "step brothers" som VAR KING :D Var så sjukt så jag höll på dö.
Det gjorde vi nog alla ! var typ 5 andra på bion och jag tror dom alla hörde oss hela tiden (A).
Sen var vi typ super nära på missa bussen men han och nu är jag hemma !
Satt just och såg grace !
Och nu ska jag gå och dusha och sen sova.

I morgon ska jag till tandläkaren efter skolan :S är nervös !
Sen ska jag till Linda på kvällen . Har inte varit med henne på hela veckan :( !

kavaj Monki,Lac leggings cubus, väska wedins och mys uggs !


Hejdå.
Sägnånting.sägnånting.


Kommentarer
Postat av: EmmaaL

Haha filmen var king! Helt sjuk, men skit rolig haha

Lycka till hos tandis :]

2008-10-09 @ 12:10:28
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: Moa

Shiit, vilken snygging!

Tänkte bara säga att jag inte kommer kunna på wanyes imorgon. Fick veta idag att vi har en föreläsning från kl 13-15.... Jag blev tokig!

Nåväl, vi får styra upp de en annan dag :*

2008-10-09 @ 17:43:01
URL: http://mohola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0