All I Want All I Need

16 år och 364 dagar.
Så gammal är jag nu.
Så i morgon blir jag alltså 17 år !
Får väl inte göra nå speciellt mer än vad jag få nu.
Önska att det var som när man var liten, man kunde inte sova på hela natten och låt bara och väntade i all spänning på att dom kommer och sjunger för en. inte i år . nej nej . i år känns det som en vanlig dag.
Och en sak vet jag då säkert.
Kommer inte få det jag önskar mig mest i hela världen. kommer aldrig få tillbaka det.

I dag började i alla fall med att min syster fick frukost på sängen :)
ville vara lite extra snäll! men gick åt pipan när jag tappade ner juice glaset på golvet. Så då vart det att städa sen skynda sig till bussen.
Hoppade av lite tidigare med linda och gick till edda där våran klass hade bad.
Så vi simmade 8 längder "mycket" sen lekte vi lite sen fick vi gå upp. värt ? Nej.
Sen gick jag och Linda och åt på subway där vi träffade camilla och camillia :) Sen när vi gick därifrån träffade vi ronja och anna och Moa :) och efter det gick vi till balder och hälsa på frida :D Och sen träffade vi emma A och stina på stan :)
haha så vi träffade mycket goo folk !

Sen vart det två lektioner och sedan hem gång :)
Så nu har jag och teresa städat för mina päron kommer snart hem !
Fick ett sms i går att dom köpt en pressent åt mig :D

Aja nu ska jag gå och pussa på mina päron som snart kommer hem :)
Amandalundmark



Kommentarer
Postat av: Moa

Du var så fin så idag stjärnan! Men de är väl ingen nyhet!

busvissel till bruden på bilden

2008-10-06 @ 18:50:19
URL: http://mohola.devote.se
Postat av: EmmaaL

Frääshing där!

Grattis i förskott!

2008-10-06 @ 18:50:53
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/
Postat av: e

du är snygg gumman :)

2008-10-06 @ 19:03:24
URL: http://emala.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0