this day

Hey :)
Sitter
och har just skrivit klart dikten till tankens trägård ! fy fan säger jag bara.
Emsan sitter i min soffa och ser pimp my ride och snart börjar tila och då ska jag springa och hoppa på na (A).

Dagen har sett ut så här.
Stan och köpt byxor och vantar. och en sallad för 20 kr som var såååå liten.
Matte och svenska prov som gick åt pipan.
Stan i gen med linda sen hem och plugga .
Sen kom emsan och vi käkade och började mixtra med min blogg.
som ni ser är det ny text och ny bild och lite sånt, men det är inte klart än. för där uppe äre ju bara svart. så vi får se hur det utvecklar sig ;). Tack till superwoman emma som hjälper mig !
Sen for vi och simmade. eller mer bubblade (A)
Sen träffade vi linda j och for och såg hockey med henne på bicke (I SAMHÄLLET EMILIA) och delade på en pommes låda ;D haha smaskens.

Aja nu ska jag gå och se på min baby tila. i säsong 3 är du min ;) MOHAHHA !
Puss heeej

HAHAH två favoriter i deras bästa år ;) !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är intecoolt att säga sämhället!! det funkar inte!

2008-10-24 @ 08:49:03
URL: http://annilia.blogg.se/
Postat av: EmmaaL

Amanda bilden altså ! haha åh inte cool... men men vad gör man inte (A)

2008-10-24 @ 17:04:03
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0