They just make you worse

Hey !
Sitter här
och har just skrivt sammanfattning av geografin som vi har prov i på onsdag.
Ush vad tid det tog. typ över 25 sidor.

I går vart det i alla fall att Jag Emma Lu Jocke G Vicke Jocke L Josse Robert och burre såg film här. Med alla lysen släkta såg vi rec och även om jag sett den förut hoppa jag till några gånger. Sen såg vi lite mer tv och sen drog vi till tobbe och var där ett tag ! sen drog vi vidare till gymmet och hade mörker kurragömma :S ush och fy vad rädd jag var. satt i hop krypt i ett litet hörn och bad till gud att jocke inte skulle bita mig (A) han hade nämligen kommit på nån bitar zoombie skit som inte var till min modiga fördel ! Men ja överlevde .

I dag har jag pluggat, sett lost och linda kom förbid en sväng. Kvällen ser ut som ett följande mönster med lite tv och plugg och bara önska att helgen kunde vara dubbelt så lång .

I morgon Så är jag och linda ledare på gympan och vi ska ha boxersize, så se upp SpSK2 för ni kommer dö !

nu ska jag gå och äta !
Våran diskmaskin är trasig och jag hatar att hand diska så har inte käkat nått på hela dan typ (A)
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0