She gives me light when the sun goes down

Underbar dag :)
Först
for jag päronen och teresa till stan.
Jag fick ett pressentkort av emma på make up store och sen hitta jag ett läppstift som jag nog ska köpa !
Sen gick vi och köpte min mobil. men den fanns inte inne så får den på torsdag :) men blev i alla fall ett 4 gb minnes kort så nu jävlar ;D.
Pappa köpte lite tröjjer och teresa en mörkblå jacka från bik bok som jag nog kommer låna :)

Sen drog vi vidare till gärdsmark där det var lunch . Mumms med mormors köttbullar !
Sen gick jag och teresa ut och tog massa kort. det är ju så himla fin natur där !
Efter det var det paket öppning :)
fick såklart sockar och långkalsonger av momror ;) men även pressentkort på torstens så jag kan färga håret, köpa balsan osv.
Sen fick jag även ett hope smycke av emma :D Jätte fint. har önskat mig ett sånt länge !

Sen var det fika med choklad tårta och smulpaj :D . Sen brummade vi hem.

Efter det for jag till emma lu. Körde en bit på vägen ;D. och sedan kom även josse !
Vi såg fucking åmål ;) HAHA ny film. men den är king !!
emma färgade även min utväxt . Tack för det !
Sen gick vi ut en prommis sen kom pappa och hämtade mig.

  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0