Pretty fly for some white girls

Hey hey.
Har just
cyklat den långa vägen från byskebyn.
Haha träffade mycket folk. inte viste jag att det var så många ute i byske kl 12 på morognen ;D.

I går var vi ju och bowla.
vi kom till stan och jag sprang och hämtade ut min mobil =D=D=D=D
Sen körde min morfar oss ut till bowlingcompaniet .

Så här vart det.
1 plats - Frida och emma lika.  (freaky, Emms)
2 plats- Linda selin :O (Lindis)
3 Plats Amanda (Bubbis)
4 plats Josefin (Bubbles)

haha mitt mål var ju att i alla fall vinna över josse och det gjorde jag ju .
men att linda kom så högt upp var förvånande för hon har alltid kommit sist , hon var king i går ;D
Sen frida var typ i ledningen hela tinde.
men det roliga var att emma låg efter mig tills det sista kastet skulle bli slaget. och om man får en stirke så får man ju slå tre slag då.
SÅ KLART fick emma en strike. men sen kom the mest up thing att då fick hon en till :O och sen en 9 a. Jag trodde jag skulle dö. Så då kom hon upp till första platsen från att ha varit näst sist.

En annan rolig sak var när vi hade slutat spela och jag och frida bara var kvar.
då skulle frida bara skojj snöra klotet så hon tog det med två händer och svingade det mellan benen och "kärring kastade det" . Jaa då fick hon ner 9 :O
då skulle ju jag vara ännu coolare så då ställde jag mig med röven mot banan och körde samma kast men baklänges. Tror ni inte den får världens skruv och her ner den käglan som var kvar ?
hur king som hällst !

Efter det vart det karamelltåget :]
Sen buss hem cykla till byn och sen se one tree hill och tila tequila .
Nu ska jag i alla fall se bonde söker fru och grace som jag missade i går .

Här kommer lite snygga foton på mig och mina SNYGGA KOMPISAR. heeejheeej

När det går bra
   
När det går dåligt
  
När det inte går alls

När det går som man förtjänat
varnar dig-  Okej som du vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0