Party like a rockstar

Glad halloween allihopa :D
Har varit på stan i dag och åt med min mor och min syster på waynes. kycklingsallad mumms :D
Sålde mitt löshår till lea. supervärt :D
Sen så blev jag sminkad på Make up store fett najs säger jag bara.
och nuär jag hemma och klär ut mig. men säger inte till vad .... hahah det får ni se sen :)
Kom till gotis i kväll allihopa då :)

Taggar som tusan till
Lady Gaga - Poker Face
Lady GaGa - Love Games

Last halloween såg man ut såhär


Haha inte kul.
Aja nu ska jag äta sen dra till emma och sen sätta i gång :D
Ring vettjaaa !
ha en super kväll.
Buuuuu !

Kommentarer
Postat av: Anonym

vars har du köpt dina byxor som du har i skolkatalogen?:)

2008-10-31 @ 19:48:33
Postat av: EmmaaL

I love you beauty ;*

2008-11-01 @ 01:27:34
URL: http://emmaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0