memories

Kalas fredag.
Emma emma frida josse linda och pau.
började med emma som kom med chees cake. Super gooood ! högg in som varjar.
Sen fick jag paket =D en sanning eller konka kortlek, troser och en tvål ;D haha tack girls !
Sen vart det idol med rätt tjej som åkte ut. älskade lars gjorde mig mållös !
efter det tog vi kortleken i akt. och eftersom det vara bara sanning så tänker jag inte skvallra på nått. förutom att frida tyckte jag var sexigast ;) det ska hon fåå för ;) hahaha !
det vart väl mest prat och mys och stöd och det tackar jag för.
Ni är bäst flickor !.





I dag övningskörde jag i alla fall :)
Körde lite i samhället och mot båtvik. upp i 90 fakitkst ;)
haha pappa vart dock LITE rädd när jag höll på köra in i garagedörren.

du som frågade om låtarna.
här fåru dom i samma ordning som dom är.
Oasis - Dont Look Back In Anger
Adele - Hometown Glory
Adele - Make You Feel My Love
Ron Pope - Fireflies
Beyonce - If I Was A Boy

Nu ska jag försöka sova.
Ingen skola i morrn.
Hare bra ! Puss




Du kommer ångra det här
Men då kommer det vara försent..

Kommentarer
Postat av: e

puss =)

2008-10-20 @ 19:00:24
URL: http://www.emala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0