Ived Miss u

Detta kom mina päron hem med i kväll från London

  
Hard rock cafe tshirt
Ralph lauren parfym
Och Extra tugummiiiiin så klart =D
Tack Tack !

Är något avunsjuk på allt dom berättar. så någon som följer till london ?
Kan även säga att evelina förmodligen har det ganska bra i wien också !

Nämen nu är mina kära päron hemma och nu slipper jag laga mat och städa. Halleluljah !
Dock får jag inte sova i dubbelsäng längre så nu väntar lillagubben och bubbis i min säng och kan ju inte låta dom vänta.
Sov gott ! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Moa

Åhhh, jag vill till London!

2008-10-07 @ 14:05:46
URL: http://mohola.devote.se
Postat av: evveeeehh

Klart jag har :D:D:D:D

2008-10-08 @ 09:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0